9.3.12





W ostatnim wpisie na tym blogu, półtora roku temu, obiecywałem, że po powrocie z USA założę nową, lepszą stronę internetową. Muszę się przyznać – powroty są trudniejsze niż myślałem. Niemniej od lipca 2011 roku jesteśmy w kraju, a z początkiem 2012 roku niektóre z pomysłów wreszcie udało mi się zrealizować. Właśnie ukazała się druga książka – „Tato, a po co?”, oparta częściowo na tym blogu, a częściowo na nowych, nieopisanych tutaj przygodach. Bloga „A dlaczego?” postanowiłem już nie reaktywować, lecz założyłem całkiem nowy: „W przyrodę”, poświęcony spotkaniom z przyrodą podczas zwykłych rodzinnych wycieczek. Dzięki Marcie Madigan powstała też moja statyczna strona-wizytówka www.mikoluszko.com.
Zapraszam więc na nowy blog i do nowej książki. Miłej lektury!

28 komentarzy:

Buba pisze...

Cieszymy się z powrotu, biegniemy na nową stronę :-)

Anonimowy pisze...

Strasznie zaluje ze sie nie sotkalismy w Cambridge. Tez tam mieszkalem w ubieglym roku. Pozdrawiam
Karol Kaminski

Wojciech Mikołuszko pisze...

@ Karol - kopę lat! A przynajmniej mendel :). Odezwij się na mój e-mail - znajdziesz go na dole prawej szpalty (pod hasłem "Kontakt).

Unigraf pisze...

Dzieki. Szczesliwego Nowego Roku.

Igor pisze...

Ostatnio czytałęm coś zupełnie innego.

Kornelia pisze...

Czekam na następny wpis.

Doradztwo prawne Bułgaria pisze...

Kiedy następny wpis?

Pizza Sosnowiec pisze...

Twój blog jest super ;)

Tusze do drukarek Lublin pisze...

To jeden z lepszych blogów na blogspocie.

Internetowa księgarnia pisze...

Z niecierpliwością oczekuję kolejnego wpisu:)

Anonimowy pisze...

Nie jest to dobry wpis, ale ok

Nieruchomości Łódź pisze...

Dobrze powiedziane!

Noclegi Międzyzdroje pisze...

Czekam na następny wpis.

Wideofilmowanie Warszawa pisze...

Ten blog posiada dużo fajnych postów

Pracownicy pisze...

Warto poczytać wpisy na Twoim blogu :)

Blogger pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sara pisze...

pozdrawiam :)

Zosia pisze...

ciekawe informacje :)

Adam Wykja pisze...

To co z blogiem? ;)

Marek Dykas pisze...

Powodzenia! ;)

Kaśka pisze...

Brakuje mi tego bloga:(

Saun pisze...

Fajny wpis, pozdrawiam :)

Portos pisze...

Kiedy nowy wpis?:)

Kara pisze...

fajny wpis

Stoma pisze...

Rewelacja

Kamil pisze...

Bardzo ciekawy wpis :)

Cestus pisze...

Ciekawe. Na pewno będziemy odwiedzać nowego bloga :)

Silikony Marcolla pisze...

Gratulujemy wydania książki! To nie lada wyczyn, bo na pewno potrzebował Pan dużo samozaparcia i sił, żeby dokończyć projekt :) Na pewno zajrzymy na nowego bloga :)
Pozdrawiamy z Silikonów Marcolla! :)